Volg Belga News Agency (NL)

Belga, leverancier van feiten

Nieuws   •   mei 31, 2018 14:49 GMT

Om Belga te herpositioneren als bron van alle nieuws bedacht Belga, samen met reclamebureau FamousGrey, de campagnelijn “Leverancier van feiten”. Doel: Belga terug op de kaart zetten als kwaliteitslabel. Deze nieuwe lijn wordt gelanceerd met een reeks slimme invullingen in pre-rolls, banners, print en televisie. In de 30” commercial zien we aan de hand van een Rorschachtest hoe onze fantasie snel een loopje neemt met de realiteit. Belga blijft bij de feiten en ziet de dingen zoals ze zijn.

Voor de spot werkten FamousGrey en FamousGrey Productions samen met het animatietalent van DividebyFour. Zij namen de compositing, film en regie op zich. In de kortere formats zien we hoe een Jezusverschijning herleid wordt tot een verbrande meergranentortilla en een UFO verschijning tot de frisbee van de buurjongen. 

De nieuwe positionerende campagne start op maandag 4 juni en zal te zien zijn via digitale kanalen, in print en op televisie.

Opmerkingen (0)

Opmerking toevoegen

Opmerking

Agree With Privacy Policy